Garantie

1. Garantie produse

1.1. Toate bunurile achizitionate de pe Site beneficiaza de o garantie de 14 zile acordata de Vanzator consumatorului, care incep din ziua in care consumatorul a acceptat livrarea bunurilor.

1.2. Garantia nu va acoperi defecte care s-au produs la bunuri:

(a) din cauza deteriorarii mecanice cauzata bunurilor de consumator;
(b) din cauza utilizarii bunurilor in conditii de umiditate, efecte chimice si mecanice care nu corespund mediului natural;
(c) din cauza manipularilor diferite de cele normale sau a neglijarii ingrijirii bunurilor;
(d) din cauza deteriorarii suferite de bunuri prin incarcare excesiva sau utilizare contrara termenilor si conditiilor producatorului de utilizare a bunurilor, principiilor generale sau standardelor tehnice;
(e) din cauza deteriorarii suferite de bunuri in urma unor evenimente inevitabile si/sau imprevizibile;
(f)  din cauza deteriorarii suferite de bunuri prin distrugere accidentala si deteriorare accidentala;
(g) prin interventii neprofesionale, deteriorari in timpul transportului, deteriorari cauzate de apa, incendiu sau alte evenimente de forta majora; si
(h) prin modificari aduse bunurilor de catre o parte alta decat Vanzatorul sau persoana autorizata de Vanzator.

Pentru evitarea oricaror neclaritati, garantia nu va acoperi uzura normala a bunurilor (sau a componentelor lor) cauzata de utilizarea lor.

1.3. Consumatorul poate formula o reclamatie in temeiul garantiei cu privire la bunuri la suport@fabricadeasternuturi.ro

1.4. Atunci cand formuleaza o reclamatie in temeiul garantiei cu privire la bunuri, consumatorul va transmite Vanzatorului:

(a) bunurile care fac obiectul reclamatiei in temeiul garantiei, insotite de toate accesoriile lor livrate consumatorului impreuna cu bunurile;
(b) factura aferenta bunurilor; si
(c) o scrisoare de reclamatie in temeiul garantiei care trebuie să indice:

(i)  prenumele, numele, adresa, numarul de telefon si adresa de e-mail ale consumatorului;
(ii) numarul facturii, numarul comenzii si data la care bunurile au fost livrate consumatorului;
(iii) identificarea bunurilor care fac obiectul reclamatiei in temeiul garantiei (precum numarul de serie);
(iv) descrierea defectiunii suferite de bunurile care fac obiectul reclamatiei in temeiul garantiei;
(v)  metoda preferata de tratare a reclamatiei in temeiul garantiei; si
(vi) semnatura manuscrisa a consumatorului.

1.5. Pentru evitarea oricaror neclaritati, daca consumatorul a comandat de la Vanzator bunuri (precum o rama de ochelari) care au fost ulterior completate de alte bunuri care nu au fost achizitionate de la Vanzator, consumatorul va separa bunurile si va livra Vanzatorului doar bunurile care fac obiectul reclamatiei in temeiul garanției, fara bunurile achizitionate de la terti. In ziua livrarii bunurilor care fac obiectul reclamatiei in temeiul garanției, impreuna cu documentele și informațiile prevazute la punctul 4, va incepe termenul in care Vanzatorul trebuie sa trateze reclamatia consumatorului in temeiul garantiei.

1.6. Daca consumatorul comanda mai multe bunuri care sunt furnizate intr-o singura unitate, reclamatiile privind defecte ale unuia dintre aceste bunuri nu vor determina consumatorul sa formuleze reclamatii privind defecte ale altor bunuri care nu sunt defecte.

1.7. Reclamatia in temeiul garantiei va fi tratata doar in legatura cu defectele identificate de consumator in scrisoarea de reclamatie in temeiul garantiei.

1.8. Vanzatorul va trata reclamatia in temeiul garantiei imediat, iar in cazurile mai complexe in termen de 3 zile lucratoare de la data depunerii reclamatiei in temeiul garantiei în conformitate cu clauza 4. Dupa ce termenul de tratare a reclamatiei in temeiul garantiei a expirat, consumatorul poate sa anuleze Contractul.

1.9. Pe baza dreptului ales de consumator pentru a fi exercitat dintre drepturile urmatoare, Vanzatorul va determina metoda de tratare a reclamatiei consumatorului in temeiul garantiei:

(a) daca defectul poate fi remediat:

(i)   Vanzatorul va remedia defectul fara intarzieri nejustificate, la timp si in mod corespunzator; sau
(ii)  Vanzatorul, la cererea consumatorului, va schimba bunurile defecte sau componenta lor, daca defectul are legatura doar cu acea componenta, daca Vanzatorul nu suporta prin aceasta costuri disproportionate avand in vedere pretul bunurilor sau gravitatea defectului; sau
(iii) Vanzatorul, la latitudinea sa, va schimba bunurile defecte sau componenta lor, daca defectul afecteaza doar acea componenta, daca aceasta nu cauzează dificultati majore consumatorului;

(b) daca defectul nu poate fi remediat si impiedica utilizarea corespunzatoare a bunurilor ca articole lipsite de defecte sau daca defectul poate fi remediat, dar bunurile nu pot fi utilizate corespunzator din cauza defectului deoarece defectul este repetat sau bunurile au mai multe defecte:

(i)  Vanzatorul va schimba bunurile; sau
(ii) consumatorul poate sa anuleze Contractul.

(c) daca defectele bunurilor nu pot fi remediate, consumatorul va avea dreptul la o reducere rezonabila a pretului de achizitie al bunurilor.

Pentru evitarea oricaror neclaritati, daca bunurile sunt schimbate, termenul de garantie va incepe de la data preluarii bunurilor noi.

1.10.  Vanzatorul a informat prin prezentul document in mod corespunzator consumatorul despre drepturile sale in temeiul Sectiunii 622 (clauza 9(a) de mai sus) si al Sectiunii 623 (clauzele 9(b), 9(c) de mai sus) din Legea nr. 40/1964 Coll., Codul civil. Prin incheierea Contractului, consumatorul confirma ca a avut posibilitatea sa citeasca termenii si conditiile care guverneaza reclamatiile in temeiul garantiei pentru bunuri.

1.11.  Vanzatorul va informa consumatorul despre rezolvarea reclamatiei sale in temeiul garantiei prin e-mail, telefon sau alta cale electronica, va emite consumatorului un document scris in termen de 14 zile de la data reclamatiei in temeiul garantiei.

2. Garantia de livrare

2.1. Livrarea produsului sau produselor comandate se face in cel mai scurt timp in intervalul luni-vineri (pentru produsele aflate pe stoc)”. Trebuie sa mentionam insa ca pot exista mici intarzieri datorita aglomerarii curierilor in perioade precum Black Friday, Craciunul, Sarbatorile de Paste, sau 8 Martie, Halloween, sarbatori legale.

3. Garantia de schimb a produselor

3.1. Schimbarea produselor achizitionate de pe Fabricadeasternuturi.ro se poate face  in termen de 14 zile calendaristice de la achizitionare.

3.2. Schimbarea este valabila doar daca :

  • solicitarea de schimbare se face in termen de 14 de zile calendaristice de la achizitionarea produsului ;
  • ambalajul nu a fost deteriorat ;
  • produsul a fost achizitionat de pe site-ul Fabricadeasternuturi.ro .
  • clientul trimite catre furnizor produsul. Clientul suportand taxele de transport/curierat. Furnizorul, dupa ce primeste produsul, se obliga sa trimita gratuit (fara alte taxe) produsul cerut de client.

3.3. Asadar, daca doriti sa renuntati la un produs trebuie sa ne trimiteti o instiintare prin e-mail (suport@fabricadeasternuturi.ro), telefon, verbal sau orice alte metode convenabile prin care ne anuntati ca doriti sa returnati produsul, mentionand numarul comenzii/facturii si codul IBAN al contului bancar, unde doriti sa va restituim contravaloarea produsului.

3.4. In general, produsul nu trebuie sa fie deteriorat, sa nu contina urme de uzura, sa fie returnat numai in ambalajul original sigilat si fara insemnari sau alte modificari aduse ambalajului.

3.5. Daca produsul returnat este deteriorat, are semne clare de uzura si nu poate fi vandut ca si produs nou, ne rezervam dreptul de a solicita o taxa pentru a acoperi diferenta de pret dintre un produs nou si un produs deja utilizat sau, in cazul in care este intr-o stare ce nu ne permite recomercializarea lui, ne rezervam dreptul de a refuza produsul, iar la optiunea clientului, ii vom reexpedia produsul, pe cheltuiala acestuia.

3.6. Pentru orice detalii privind returnarea produselor va rugam sa ne contactati prin e-mail sau telefonic.